Cyfry i Czerwone Żetony Z Tacą I Kartami Pracy Montessori
Cyfry i Czerwone Żetony Z Tacą I Kartami Pracy Montessori
Nauka liczb do 10, liczenie i różnicowanie wielkości w przedszkolu i przedszkolu: do tego właśnie powstał warsztat z liczbami! Niezależnie od tego, czy pracujesz indywidualnie, czy w grupie - wystarczy krótkie wyjaśnienie materiału Montessori, a dzieci pracują samodzielnie.
Z typową dla Montessori samokontrolą dzieci sprawdzają siebie i siebie nawzajem.
Karty zadań są oceniane w czterech rosnących stopniach trudności.
Zastosowanie, zalety, obszary zastosowania tego materiału Montessori:
- Naucz się poprawnie pisać cyfry i cyfry
- Ćwicz dzielenie ilości
- Naucz się liczyć prawidłową liczbę żetonów
- Twórz zabezpieczenia w zakresie numerów do 10
- Rozpoznawaj liczby i ich wartości
- Znajdź i rozpoznaj numery sąsiadów
- Poćwicz przypisywanie ilości do liczby
Materiał Montessori dla dzieci w wieku przedszkolnym od 4 roku życia - Made in Germany
Materiał do nauki Montessori składa się z:
1 drewnianej tacy, ok. 38 x 25 x 4 cm
1 drewnianego pudełka z pokrywką: ok. 23 x 8 x 5 cm
10 tablic rejestracyjnych (1 - 10), drewno: ok. 6 x 5 cm każda
55 czerwonych wiórów, drewno: średnica ok. 2,5 cm każda
3 karty kontrolne, każda ok. 25 x 21 cm, laminowane
40 kart zadań, każda ok. 25 x 21 cm, laminowane
1 szczegółowa instrukcja
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 4 dni
Części Mowy Montessori Maty
Części Mowy Montessori Maty
Części Mowy Montessori Maty
Osiem uzupełniających symboli części mowy do podstawowych symboli części mowy na dywanie. Niezależnie od tego, czy indywidualnie, w grupach, czy w całej klasie, dywaniki z częściami mowy są prawdziwą pomocą w nauce części mowy. Na przykład czytany jest tekst, a uczniowie biegną do rozpoznawanej części mowy. Alternatywnie, dzieci dopasowują karty ze słowami do różnych części symboli mowy. Płytki dywanowe w prosty sposób łączą treści edukacyjne z ruchem. Łatwiej się uczyć i dużo więcej zabawy.
Zastosowanie, zalety, obszary zastosowania tego materiału Montessori:
- Szczegółowa nauka różnych części mowy
- idealny do wykorzystania na lekcjach niemieckiego w szkołach podstawowych
- Nauczanie części mowy zintegrowane z zabawą
- Materiał językowy Montessori od 6 lat
- Dzieci dopasowują symbole klas słownych do własnych kart słownych
Zakres materiału w języku Montessori:
2 płytki dywanowe prepozycja, antypoślizgowa, antystatyczna, trudnopalna, ok. 20 x 20 cm
2 płytki dywanowe łączone, antypoślizgowe, antystatyczne, trudnopalne, ok. 20 x 20 cm
2 płytki dywanowe interjekcyjne, antypoślizgowe, antystatyczne, trudnopalne ok. 20 x 20 cm
2 płytki dywanowe Pronomen, antypoślizgowe, antystatyczne, trudnopalne ok. 20 x 20 cm
2 płytki dywanowe Numerale, antypoślizgowe, antystatyczne, trudnopalne , ok. 20 x 20 cm
2 płytki dywanowe Przysłówek, antypoślizgowe, antystatyczne, trudnopalne, ok. 20 x 20 cm
2 płytki dywanowe Partizip, antypoślizgowe, antystatyczne, trudnopalne, ok. 20 x 20 cm
2 płytki dywanowe czasownik pomocniczy, antypoślizgowe, antystatyczne, trudnopalne, ok. 20 x 20 cm
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 4 dni
Dodawanie Karty Ćwiczeń Z Tablicą Z Paskami Montessori
Dodawanie Karty Ćwiczeń Z Tablicą Z Paskami Montessori
Idealna pomoc do dodawania z przejściem dziesiątek. Plik roboczy ze zintegrowaną samokontrolą ułatwia każdemu dziecku szybkie i łatwe nauczenie się wszystkich dodatków z jednocyfrowymi numerami. Karty pracy mają różne poziomy trudności i pomagają dokładnie przećwiczyć dodawanie.
Dzięki dołączonym przekładkom dziecko może podzielić zadania według stopnia trudności. Jeśli zadanie zostanie rozwiązane poprawnie, trafia za arkusz rozdzielający i jest powtarzane następnego dnia. Jeśli znowu jest poprawny, trafia za arkusz oddzielający dla powtórzeń w następnym tygodniu itp.
Zastosowanie, zalety, obszary zastosowania tego materiału Montessori:
- Kompleksowa praktyka zadań plus od 1+1 do 9+9
- Samokontrola Montessori na odwrocie karty
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 4 dni
Duży Zestaw Do Dzielenia Montessori Plus
Duży Zestaw Do Dzielenia Montessori Plus
Wielki podział to idealne przygotowanie do dzielenia pisemnego. Przy dużym dzieleniu wprowadza się dzielenie za pomocą dzielnika jednocyfrowego i wielocyfrowego (dzielnika). Jednocześnie zakres liczb rozszerza się do milionów. Ćwiczone są wszystkie duże dzielenia z co najmniej jednym dzielnikiem cyfr. Idealne połączenie z małą tablicą podziału.
Zastosowanie, zalety, obszary zastosowania tego materiału Montessori:
- Ćwiczenie zadań dzielenia z dzielnikami wielocyfrowymi
- Oblicz duże podzielone zadania w namacalny sposób
- Zrozum i ucz się na dużych problemach z podziałem
- Przygotowanie do podziału pisemnego
- Materiał Montessori od 6 lat/li>
Zakres materiału matematycznego Montessori:
1 taca, drewno, ok. 58 x 21 x 4 cm
7 uchwytów na tuby, drewno, ok. 13 x 5 x 3 cm
70 tub, plastik, ok. 7,2 x 1,2 cm
7 drewno -Miska, ok. 6 x 3,5 cm
1 pudełko do przechowywania drewnianych figurek
9 niebieskich drewnianych figurek
9 czerwonych drewnianych figurek
18 zielonych drewnianych figurek
4 tablice do podziału, drewno, ok. 22,5 x 22,5 cm
200 koralików niebieskich, koralików ok. 7 mm Średnica
200 koralików czerwonych , koraliki o średnicy ok. 7 mm
300 koraliki zielone, koraliki o średnicy ok. 7 mm
INSTRUKCJE DLA DUŻEGO DZIELNIKA JEDNOCYFROWEGO MONTESSORI
Stojaki ze szklanymi rurkami i drewnianymi miseczkami są ułożone:
Białe stojaki reprezentują jednostki (kulki zielone), dziesiątki (kulki niebieskie) i setki (kulki czerwone), te po prawej stronie, dziesiątki po lewej i setki na lewo.
Szare podstawki oznaczają tysiące (zielone = tysiące; niebieskie = dziesiątki tysięcy; czerwone = setki tysięcy) Za setkami, od prawej do lewej są umieszczone: tysiące, dziesiątki tysięcy i setki tysiące. Po lewej stronie znajduje się czarna trybuna przedstawiająca milion.
Miski przyporządkowane są do stoisk i kategorii numerycznych. Miski, białe na zewnątrz, należą do jednostek (białe na zewnątrz, zielone w środku), dziesiątek (białe na zewnątrz, niebieskie w środku) i setek (białe na zewnątrz, czerwone w środku). Szarość przypisuje się tysiącom, a czerń milionom.
W przypadku problemów z dzielnikiem jednocyfrowym wymagana jest tablica arytmetyczna jednostki (zielona ramka) i odpowiednie zielone kręgle.
Zapisany jest problem, np
. 4264:2=
Liczba 4264 to dzielna - liczba 2 to dzielnik.
Liczba 4264 jest reprezentowana przez koraliki. Z zielonego jeden koraliki z białych stojaków
w misce przeznaczonej do tego celu liczone są cztery. 6 niebieskich koralików dziesięciu jest liczonych do kubka dziesiątek, dwie czerwone koraliki setki do kubka setki i cztery zielone koraliki po tysiącach (z szarego stojaka na tysiące) do kubka tysięcy.
Dzielnik jest reprezentowany przez dwa zielone stożki. Są one umieszczane w zielonej ramce planszy arytmetycznej jednostki na polach 1 i 2.
Teraz można rozpocząć obliczenia.
Cztery tysiące paciorków jest rozłożonych równomiernie na dwa stożki.Rezultat: Każdy stożek otrzymuje dwa koraliki. Odnotowuje się wynik częściowy dwa (najlepiej w kolorze koralików). Pojedyncze kulki nie są już potrzebne i są ponownie umieszczane w odpowiedniej szklanej probówce.
Następnie rozprowadza się dwieście koralików, a wynik 1 jest zapisywany odpowiednim kolorem po prawej stronie 2. Te perły są również odkładane.
Po podzieleniu sześciu dziesiątek kulek i odnotowaniu wyniku 3 kulki umieszcza się w szklanej probówce dziesiątek. Postępuj w ten sam sposób z jedną perłą.
Ostateczny wynik 2132 można teraz odczytać.
INSTRUKCJE DOTYCZĄCE DUŻEGO DZIELENIA DZIELNIKÓW WIELOCYFROWYCH
Stojaki ze szklanymi rurkami i drewnianymi miseczkami są ułożone:
Białe stojaki reprezentują jednostki (kulki zielone), dziesiątki (kulki niebieskie) i setki (kulki czerwone), te po prawej stronie, dziesiątki po lewej i setki na lewo.
Szare podstawki oznaczają tysiące (zielone = tysiące; niebieskie = dziesiątki tysięcy; czerwone = setki tysięcy) Za setkami, od prawej do lewej są umieszczone: tysiące, dziesiątki tysięcy i setki tysiące. Po lewej stronie znajduje się czarna trybuna przedstawiająca milion.
Miski przyporządkowane są do stoisk i kategorii numerycznych. Miski, białe na zewnątrz, należą do jednostek (białe na zewnątrz, zielone w środku), dziesiątek (białe na zewnątrz, niebieskie w środku) i setek (białe na zewnątrz, czerwone w środku). Szarość przypisuje się tysiącom, a czerń milionom.
W przypadku zadań z dzielnikiem dwucyfrowym wymagana jest tablica arytmetyczna jednostek (zielona ramka) i odpowiednie zielone szpilki oraz tablica dziesiątek z niebieską ramką z niebieskimi szpilkami.
Zauważono problem, np
. 2805:15=
Liczba 2805 jest dzielną - liczba 15 jest dzielnikiem.
Liczba 2805 jest reprezentowana przez koraliki. Z jednego zielonego koralika z białych podstawek, do dostarczonej miski odlicza się pięć. Misa dziesiątek pozostaje pusta, osiem czerwonych koralików setek jest liczonych do miski setek, a dwa zielone koraliki tysięcy (z szarych stojaków tysięcy) są liczone do miski tysięcy.
Dzielnik jest reprezentowany przez pięć zielonych szpilek na planszy jedności i jedną niebieską na planszy dziesiątek z niebieską obwódką.
Ponieważ niebieskie kręgle reprezentują po dziesięć sztuk, otrzymują również dziesięć razy więcej niż jeden kręgiel.
Teraz można rozpocząć obliczenia.
Perły są rozmieszczone w następujący sposób:
Niebieski stożek dziesięć ma tysiąc koralików; każdy stożek dostaje sto paciorków. Drugiego tysiąca koralików nie można już rozłożyć na stożek dziesięciu, ponieważ setki koralików już by nie wystarczyły.
Wynik pośredni jest odczytywany z tablicy jedynek (tu 1 - ilość kulek, jaką ma stożek jedynek) i notowany.
Koraliki, które są obecnie na wystawie, są ponownie umieszczane w szklanych rurkach.
Teraz tysiąc koralików wymienia się na dziesięćset koralików. Aby móc dalej liczyć, sto koralików należy wymienić na dziesięć dziesięć koralików, ponieważ dziesięć koralików jest pusty.
Teraz koraliki można dalej rozprowadzać. Za każdą setną kulkę umieszczoną pod niebieskim stożkiem dziesiątek, każdy stożek otrzymuje jedną kulkę dziesiątek. Jeśli miska dziesiątek jest pusta, kolejne sto pereł wymienia się na dziesięć dziesięć pereł.
Sto koralików i pięć jeden koralik pozostaje. Odnotowuje się drugi wynik pośredni (tutaj 8 - ilość kulek, które ma jeden stożek), a kulki, które są na wystawie, są ponownie umieszczane w szklanych probówkach.
Koralik setek jest wymieniany na dziesięć koralików dziesiątek.
Za każde dziesięć kulek umieszczonych pod niebieskim stożkiem, każdy zielony stożek otrzymuje jedną kulkę. Jeśli brakuje jednego koralika, wymienia się dziesięć koralików.
Wreszcie pod każdym zielonym stożkiem jest teraz siedem pereł. Ta liczba (7) jest ponownie zapisywana.
Wynik końcowy 187 można teraz odczytać.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 4 dni
Duży Złoty Materiał Montessori
Duży Złoty Materiał Montessori
Materiał ze Złotych Koralików to najbardziej zróżnicowany materiał matematyczny Marii Montessori. Ten duży zestaw umożliwia wykonywanie wszystkich zadań arytmetycznych do zakresu liczb powyżej 9000. Materiał ze złotymi koralikami jest używany do wszystkich rodzajów działań arytmetycznych w zakresie liczb powyżej 10. Uczy się dodawania, odejmowania, dzielenia i mnożenia.
Zastosowanie, zalety, obszary zastosowania tego materiału Montessori:
- Dodawanie i odejmowanie do 9000, zwłaszcza przy przejściu dziesiątek
- Dzielenie i mnożenie do 9000
- Reprezentacja dowolnej liczby, w tym dużych, w systemie dziesiętnym
Zawartość:
9 kostek tysięcy koralików ok. 7 x 7 x 7 cm, plastikowych
45 płytek setek koralików ok. 7 x 7 x 0,7 cm, plastikowych
45 sztyftów po dziesięć koralików, plastikowych
100 pojedynczych koralików, plastikowych, średnica ok . 7 cm
2 drewniane tace ok. 38 x 25 x 3 cm
2 drewniane pudełka 10 x 10 x 4 cm
1 drewniane pudełko ok. 34 x 10 x 3 cm
4 drewniane kubki
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 4 dni
Gra W Znaczki Montessori 200 Elementów
Gra W Znaczki Montessori 200 Elementów
Gra w znaczki służy jako łącznik pomiędzy materialnym materiałem matematycznym (np. materiałem perłowym) a abstrakcyjnymi obliczeniami na papierze. Stanowi idealne połączenie między zapisaną liczbą a zrozumiałą wielkością innych materiałów matematycznych.Na
przykład podczas dodawania dziecko wpisuje czterocyfrową liczbę na kartce papieru, a następnie układa odpowiednie znaczniki. Następnie zapisuje pod spodem kolejny numer. Powiązane znaki są wówczas również tutaj przedstawione. Tokeny są następnie łączone zgodnie z ich wartością (od 1000 do 1000 itd.). Dziecko sumuje teraz tokeny, biorąc pod uwagę wymianę (10 przejść). Wynik dodawania jest również zapisany na arkuszu.
Zastosowanie, zalety, obszary zastosowania tego materiału Montessori:
- Ucz się i ćwicz dodatki
- Ćwicz i rozumiej odejmowanie
- Wykonaj mnożenie pisemne
- Materiał Montessori dla dzieci od 6 lat
- Nauka dzielenia pisemnego
Zakres materiału Montessori:
1 pudełko do przechowywania z pokrywką, drewno, ok. 29 x 18 x 4 cm
20 1000 znaczków, drewno, ok. 3 x 2,5 cm
50 100 znaczków, drewno, ok. 3 x 2,5 cm
50 10 znaczków, drewno ok. 3 x 2,5 cm
50 1 stemple drewno ok 3 x 2,5 cm
15 zrębki drewno ok 2,5 cm
30 kręgle drewno ok 2 x 1 cm
INSTRUKCJE DODAWANIA ZA POMOCĄ GRY MARKERÓW MONTESSORI
Jest bardzo pomocne, jeśli można dodać złoty materiał koralików.
Jeśli ten materiał nie jest dostępny, ćwiczenie wprowadzające jest pomijane i natychmiast rozpoczynasz obliczenia.
Ćwiczenie wprowadzające wyjaśniające:
Dorosły kładzie na stole kostkę tysiąca, talerz setek, pręt dziesiątek i jedną kulkę od lewej do prawej. Poniżej umieszcza odpowiednie marki 1000,100,10 i jeden. Dzięki temu wartość poszczególnych marek jest widoczna dla dziecka.
Dorosły wpisuje na kartce czterocyfrowy numer w kolorach odpowiadających znaczkowi, np.
3475 (3 zielone dla tysięcy, 4 czerwone dla setek, 7 niebieskie dla dziesiątek i 5 zielone dla jedynek).
Teraz umieszcza odpowiednie żetony od lewej do prawej: 3 tysiące żetonów, 4set żetonów, 7 żetonów dziesięciu i 5 żetonów jeden.
Dorosły wpisuje teraz kolejną czterocyfrową liczbę na kartce, tak aby wszystkie 1000, 100,
10 i jedna znajdowały się dokładnie jeden pod drugim. Znak + znajduje się przed niższą liczbą. Teraz narysuj linię pod obiema liczbami.
Płytki są również ułożone dla drugiej liczby.
Teraz liczymy obie liczby razem, zaczynając od jedynek, płytki o niższym numerze są dosuwane do płytek o wyższym numerze.
Zaczynając od jednego znacznika, wszystkie kafelki są teraz liczone np 3475 plus 2154, teraz mamy
5+4=9. Dziewiątka oznacza dziewiątkę - zielona dziewiątka jest zapisana w odpowiednim miejscu na kartce.
7+5=12 Przy każdym przejściu z 10 na 10 zamieniasz się, tzn. dziesięć niebieskich 10 żetonów zostaje zamienionych na czerwony 100 żetonów. Pozostały dwie niebieskie dziesiątki. Niebieska dwójka jest napisana w miejscu dziesiątek pod rachunkiem. 1+4=5 plus licznik setek dla wymienianych dziesiątek to 6. Czerwona szóstka jest zapisywana. 2+3=5. Zapisano zielone 5. Teraz wynik można odczytać 5629.
INSTRUKCJE ODEJMOWANIA ZA POMOCĄ GRY MARKERÓW MONTESSORI
Jest bardzo pomocne, jeśli można dodać złoty materiał koralików.
Jeśli ten materiał nie jest dostępny, ćwiczenie wprowadzające jest pomijane i natychmiast rozpoczynasz obliczenia.
Ćwiczenie wprowadzające wyjaśniające:
Dorosły kładzie na stole kostkę tysiąca, talerz setek, pręt dziesiątek i jedną kulkę od lewej do prawej. Poniżej umieszcza odpowiednie marki 1000,100,10 i jeden. Dzięki temu wartość poszczególnych marek jest widoczna dla dziecka.
Dorosły wpisuje na kartce czterocyfrowy numer w kolorach odpowiadających znaczkowi, np. 3475 (3 zielone dla tysięcy, 4 czerwone dla setek, 7 niebieskie dla dziesiątek i 5 zielone dla jedynek). vTeraz układa odpowiednie znaczki od lewej do prawej: 3 tysiące znaczków, 4sta znaczków, 7 dziesięciu znaczków i 5 jeden znaczek.b Dorosły wpisuje teraz kolejny czterocyfrowy numer na papierze, tak że wszystkie 1000, 100, 10 a jeden stoi dokładnie jeden pod drugim.
Jednak ta liczba musi być mniejsza niż pierwsza!
A - znajduje się przed niższą liczbą. Teraz narysuj linię pod obiema liczbami.
Na przykład obliczenie to 3475 – 2186.
Teraz obliczamy 3475 minus 2186. Odejmujemy 2186 od 3475.
3475
- 2186
------------------
Sześć to więcej niż pięć. Nie możemy zabrać sześciu z pięciu. Musimy wymienić dziesięć na dziesięć. Oznacza to, że jeden z 7 dziesięciu żetonów zostaje zabrany i wymieniony na dziesięć jeden żetonów. Teraz odlicza się sześć. Pozostało 6 dziesiątek i 9 jedynek.
Osiem jest większe niż sześć. Nie możemy wziąć ośmiu z sześciu. Potrzebujemy więcej dziesiątek. Musimy wymienić sto znaczków. Teraz zabieramy osiem. Zostały 3 setki i 8 dziesiątek.
3 minus 1 to 2 Zostały 2 setki. 3 minus 2 to 1 Tysiąc pozostaje.
Wynik jest teraz odnotowany = 1289.
INSTRUKCJE MNOŻENIA W GRZE W MARKERY MONTESSORI
Dorosły zapisuje dowolny trzycyfrowy numer. Teraz wybrany jest dowolny mnożnik, ale powinien pozostać jedną cyfrą!
234 x 6 Zapisujemy to na kartce w następujący sposób:
2(czerwony) 3(niebieski) 4(zielony) x 6
Obliczamy 234 RAZY sześć
Wybrana liczba, czyli 234, jest umieszczana sześć razy w znacznikach jedna pod drugą .
Teraz, podobnie jak w przypadku dodawania, wszystkie płytki są do siebie dociśnięte. zaczynając od jednego; jeśli jest więcej niż dziesięć marek jednego koloru, dziesięć z nich zostanie wymienionych na jedną z kolejnych większych marek.
Pozostałe żetony są liczone, a liczba zapisywana od prawej do lewej.
Wynik to 1404. 234 razy 6 to 1404
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 4 dni
Mata Tablica Pitagorasa XXL
Mata Tablica Pitagorasa XXL
W ten sposób rysowanie rzędów małej tabliczki mnożenia staje się przyjacielem wszystkich dzieci!
Rozwiązuj zadania malarskie po prostu krzyżując cyfry.
Rozpoznawaj sąsiednie zadania i znajduj uproszczone rozwiązania.
Zadania rozwiązywane są w pracy indywidualnej lub grupowej.
Zastosowanie, zalety, obszary zastosowania tego materiału Montessori:
- Rozwiąż zadania malarskie na polu Pitagorasa
- Wyszukaj i znajdź serię liczb
- z samokontrolą za pomocą karty kontrolnej
- do pracy grupowej i indywidualnej
- Materiał dla dzieci od 7 lat
- Wyprodukowane w Niemczech
Zakres materiału Montessori:
1 mata robocza odpowiadająca płytce Pitagorasa, tekstylna, zmywalna, trwała, ok. 1,04 x 1,04 m
100 kart z numerami 1 - 100, każda ok. 98 x 98 mm
1 karta kontrolna
1 krótka instrukcja
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 4 dni
Metalowe Kwadraty Geometria Montessori
Metalowe Kwadraty Geometria Montessori
Zasadniczo podzielone kwadraty wyjaśniają pojęcie: równy obszar, czyli. że różne kształty powierzchni mogą bardzo dobrze mieć tę samą powierzchnię. Jest to wyraźnie wyjaśnione tutaj na prostym przykładzie kwadratu do trójkąta. W ramach prostego zadania ramka z 4 kwadratami jest umieszczona obok ramki z 4 trójkątami. Teraz czerwone zakłady są zamienione. Stwierdzono, że 4 kwadraty zajmują tyle samo miejsca co 4 trójkąty. Następnie jeden z trójkątów umieszcza się na kwadracie. Uczeń dowiaduje się, że chociaż wierzchołki trójkąta wystają poza kwadrat, gdyby można było je złożyć, wynik byłby kwadratem o tej samej powierzchni.
Dzięki praktycznemu podwajaniu ułamków terminy takie jak połowa i podwójna są wyjaśnione w mgnieniu oka! Dziecko uczy się również, że ułamki mogą odbiegać od zwykłej reprezentacji okręgów.
Zastosowanie, zalety, obszary zastosowania tego materiału Montessori:
- Naucz się porównywać powierzchnie w stosunku do trójkątów i kwadratów
- Wyjaśnij równy obszar za pomocą łatwego do zrozumienia przykładu
- Rozpoznaj równoważność i jednolitość powierzchni geometrycznych
- Dzielenie kwadratu, a tym samym automatyczne wyjaśnienie ułamków
- Podział kwadratu jest każdorazowo podwojony: 1/1, 1/2, 1/4, 1/8 i 1/16
- Rozpoznawaj i bezpiecznie łam nazwy
- Materiał Montessori o geometrii dla szkoły podstawowej i dzieci od 6 lat
Zakres materiałów Montessori:
1 zielony kwadrat metalowy, około 5,5 "x 5,5" z jedną wkładką z czerwonego kwadratu 1/1
1 zielony kwadrat metalowy, około 5,5 "x 5,5" z dwoma czerwonymi, prostokątne wkładki 1/2
1 zielony kwadrat metalowy, ok. 5,5" x 5,5" z dwoma czerwonymi, trójkątnymi wkładkami 1/2
1 zielony metalowy kwadrat, ok. 5,5" x 5,5" z czterema czerwonymi, kwadratowymi wkładkami 1/4
1 zielony metalowy kwadrat, ok. 5,5" x 5,5" z cztery czerwone, prostokątne wkładki 1/4
1 zielony metalowy kwadrat, ok. 5,5" x 5,5" z ośmioma czerwonymi, kwadratowymi wkładkami 1/8
1 zielony metalowy kwadrat, ok. 13,8 x 13,8 cm z ośmioma czerwonymi, trójkątnymi wkładkami 1/8
1 zielony kwadrat metalowy ok. 13,8 x 13,8 cm z 16 czerwonymi, kwadratowymi wstawkami 1/16
1 zielony kwadrat metalowy o wymiarach ok. 13,8 x 13,8 cm z 16 czerwonymi trójkątnymi wstawkami 1/16
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 4 dni
Nauka Zegara Analogowo Cyfrowy
Nauka Zegara Analogowo Cyfrowy
Dzieciom tak łatwo jest wyruszyć w podróż badawczą po świecie zegarów z drewnianym zegarem do nauki! Duże, stabilne dłonie po prostu przesuwa się palcami, aby ustawić żądany czas. Czas jest również wyświetlany cyfrowo za pomocą kostek liczbowych - idealnych do porównywania analogowych i cyfrowych wyświetlaczy czasu.
Zegar do nauki ma na tarczy trzy kółka z cyframi (1 - 12, 1 - 12:00 i 0 - 60 minut), aby szczególnie łatwo pokazać upływające godziny i minuty.
Zastosowanie, zalety, obszary zastosowania tego materiału Montessori:
- Nauka czytania zegara z wyświetlaczem analogowym
- Ćwicz czytanie cyfrowych czasów
- Porównaj cyfrowy i analogowy wyświetlacz czasu
- Nauka systemu 12 i 24 godzinnego
- duża drewniana podstawa ułatwiająca montaż
- Wydrukowany okrąg minutowy ułatwiający odczytanie minut
- naucz się szacować okresy
- Wyprodukowane w Niemczech
- Materiały do nauki dla dzieci od 4 lat
Zakres czasu materiał do nauki:
1 zegar do nauki na drewnianej tablicy, ok. 17,5 x 18,5 cm, wskazówka godzinowa: ok. 4,5 cm, wskazówka minutowa: ok. 6,5 cm
1 drewniana podstawa do ustawiania zegara, ok. 20 x 6 x 3 cm
14 drewnianych kostek z nadrukiem do cyfrowego wyświetlania czasu, każda ok. 1,7 x 1,7 x 1,7 cm
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 4 dni
Sensoryczny Tunel SensoMotoryczny Montessori
Sensoryczny Tunel SensoMotoryczny Montessori
Każdy ma możliwość podniesienia swoich umiejętności sensorycznych!
Praca z Sensitunnel ćwiczy wrażliwość palców i poprawia procesy motoryczne.
W najprawdziwszym znaczeniu tego słowa instynkt jest ćwiczony.
Nie ma znaczenia, czy Sensitunnel jest używany dla dzieci w przedszkolu, pacjentów po udarze czy seniorów.
Trening sensomotoryczny jest taki prosty!
Zastosowanie, zalety, obszary zastosowania tego materiału Montessori:
- Trenuj i odzyskuj mobilność palców i dłoni
- Ćwicz zręczność i koordynację
- Naucz się koncentracji i uwagi
- Zachęcaj do zręczności manualnej i poczucia działania podczas treningu rąk
- wspierać przetwarzanie i percepcję dotyku
- Poczuj teksturę powierzchni, rozmiar, wagę i kształt
- Z zamykanym okienkiem i zamkiem błyskawicznym do napełniania
- 2 duże otwory dostępowe z rozciągliwym elastycznym paskiem
- Oczywiście w każdej chwili możesz go rozbudować o własne materiały czułe
- Materiał Montessori, Made in Germany, dla dzieci od 3 do 129 lat
Zakres materiału Montessori:
1 tunel Sensi z gumowymi mankietami, ok. 36 x 16 cm, okienko ok. 14 x 9 cm, zawartość tkaniny: 100% bawełna, okienko: PVC. Prać ręcznie
3 drewniane cyfry (1,3,8), ok. 8 x 5 x 0,4 cm
10 drewnianych liter (A, B, C, F, H, K, L, P, S, V), ok. 8 x 6 x 0,4 cm
6 czułków wykonanych z drewna (kula, półkula, samiec, pierścień, wrzeciono, klamerka do bielizny)
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 4 dni
Stojak + 5 Dywanów Montessori
Stojak + 5 Dywanów Montessori
Zestaw dywanów Montessori do pracy idealny do szkół, przedszkoli i domów dziecka. 5 niebieskich dywaników roboczych w zestawie wraz z dopasowanym stojakiem.
Zastosowanie, zalety, obszary zastosowania tego materiału Montessori:
- Idealna powierzchnia robocza dla materiału Montessori
- proste ograniczenie obszaru roboczego
- zapobiega staczaniu się małych części
- wygodne siedzenia
- w tym praktyczny stojak do przechowywania
Zawartość mistrzostwa szkoły Montessori:
5 dywaników roboczych Montessori
Dywan roboczy , niebieski, ok. 120 x 80 cm, wykończony zaokrąglonymi narożnikami
1 stojak na dywaniki robocze
1 stojak na dywan, drewniany, zmontowany ok. 70 x 60 x 25 cm
Dostawa jest zdemontowany. W komplecie wkręty i śrubokręty. Ponieważ jest tylko jeden rozmiar śruby, montaż jest bardzo łatwy, nawet dla laików.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 4 dni
TABLICA DO DODAWANIA I ODEJMOWANIA Z KARTAMI PRACY MONTESSORI
TABLICA DO DODAWANIA I ODEJMOWANIA Z KARTAMI PRACY MONTESSORI
Bezpiecznie rozwiązuj zadania plus i minus z przejściem dziesiątek. Kompletny zestaw z listwami do dodawania i odejmowania wspiera to. Ponadto istnieje ponad 190 kart zadań do obliczeń plus i minus.
Zastosowanie, zalety, obszary zastosowania tego materiału Montessori:
- Rozwijanie i ćwiczenie problemów z dodawaniem z przejściem dziesiątek
- Rozwijanie i ćwiczenie problemów z odejmowaniem z przejściami dziesiątek
- Materiał Montessori dla dzieci od 6 lat
- nauczyć się rozumieć przejście dziesiątek
- ponad 190 zadań na deskach striptizowych
Zakres materiału Montessori
deska z paskami do dodawania i deska z paskami do odejmowania
1 deska dodatkowa, drewno, ok. 41 x 28 cm
1 deska odejmowana, drewno, ok. 41 x 28 cm
18 czerwonych listew, drewno, szerokość każdy: 2 cm, długość inna dla każdej wartości liczbowej
18 niebieskich pasków, drewno, każda szerokość: 2 cm, długość inna dla każdej wartości liczbowej
17 pasków kontrolnych, drewno, szerokość każdy: 2 cm, długość inna dla każdej wartości liczbowej
Karty pracy dla tabliczka z paskami do dodawania
81 kart zadań, wysokiej jakości 280 g. Wysokiej jakości karton, ok. 14,5 x 10,5 cm
5 przekładek, wysokiej jakości 350 g. Wysokiej jakości karton, ok. 14,5 x 11,5 cm
1 indeks, drewno, lakierowane transparentnie, ok. 17 x 11,5 x 6 cm
Indeks kart pracy do tablicy z paskami do odejmowania
117 kart zadań, wysokiej jakości 280 g. Wysokiej jakości karton, ok. 14,5 x 10,5 cm
5 przekładek, wysokiej jakości 350 g. Wysokiej jakości karton, ok. 14,5 x 11,5 cm
1 indeks, drewno, lakierowane transparentnie, ok. 17 x 11,5 x 6 cm
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 4 dni
Taca Akcji Nauka Pisania Montessori
Taca Akcji Nauka Pisania Montessori
Taca akcji Naucz się pisać litery w piasku, materiał w języku Montessori, w tym piaskownica i 71 szablonów
Zadziwiająco łatwo ćwiczyć litery i cyfry palcami. Z piaskownicą to takie proste: obok drewnianego pudełka umieszcza się kartę szablonu. Dziecko pisze litery palcem wskazującym na piasku. Ruch pisania przechodzi z instynktu bezpośrednio do mózgu.
Pouczająca taca Montessori z przedszkola. Dzieci są zachwycone, gdy w ten sposób uczą się liter swoich imion. Następnie oczywiście zawiera nazwiska rodziców, dziadków, wychowawców, nauczycieli itp.
Zastosowanie, zalety, obszary zastosowania tego materiału Montessori:
- Naucz się pisać wielkie i małe litery na piasku
- Rozróżniaj litery według samogłosek i spółgłosek dzięki kolorom Montessori (samogłoski: niebieskie spółgłoski: różowe)
- Ćwicz poprawne pisanie liczb za pomocą piaskownicy i zielonych szablonów liczb
- Ćwicz pisanie i czytanie podstawowego pisma ręcznego
- Porywający bezpłatny materiał do pracy na literach i cyfrach już w przedszkolu
- Idealny do promowania pisania i promowania pierwszych umiejętności pisania
- szczególnie duże karty do nauki A5 z literami i cyframi
- Łatwiej ucz się liter i cyfr, aktywując wiele zmysłów
- Pełna koncentracja na pisowni, ponieważ palec służy jako rysik
- Łatwy do przechowywania: załóż pokrywkę i jest schludny
- Materiał Montessori, Made in Germany, dla dzieci od 3 lat
Zakres materiału Montessori na litery:
1 drewniane pudełko z przesuwaną pokrywką, ok. 28,5 x 20 x 5 cm
750 g piasku kwarcowego
71 fiszek, po jednej dla każdej dużej litery, małej litery i cyfr od 0 - 9 , A5 na mocnym kartonie
1 Instrukcja
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 4 dni
Wieszak Z Perełkami Zestaw Z Kwadratami i Strzałkami Montessori
Wieszak Z Perełkami Zestaw Z Kwadratami i Strzałkami Montessori
Liczby kwadratowe są ważnym kamieniem węgielnym matematyki. Dzięki krótkim łańcuszkom i kwadratom z koralików możesz uczyć je dzieci. Aplikacja jest bardzo prosta i przejrzysta. Kolorowy naszyjnik z pereł Montessori składa się w kwadrat i porównuje z kwadratem tego samego koloru. Gdy łańcuszek ponownie się rozwinie, dziecko widzi, że kwadrat (np. 3 x 3 różowe koraliki) odpowiada łańcuszkowi z 3 x różowymi patyczkami koralików. Kroki malowania aż do kwadratu numer są oznaczone pasującymi kolorowymi strzałkami.
Zastosowanie, zalety, obszary zastosowania tego materiału Montessori:
-
- Nauka serii mnożenia od 1 x 1 do 10 x 10
-
- Ćwicz liczenie w krokach aż do liczby kwadratów
-
- Podstawy dodawania do kwadratu i rozwiązywania liczb kwadratowych
-
- Zrozum strukturę kolejności liczb i ich wartość
-
- Matematyczny materiał Montessori dla dzieci w wieku szkolnym od 6 lat
Zakres materiału koralików
Montessori: kolorowe łańcuszki i kwadraty z koralików Montessori z zawieszeniem,
21 sztuk 1 pojedynczy łańcuszek
1 jeden
1 podwójny łańcuszek (2 x 2)
1 podwójny kwadrat (2 x 2)
1 potrójny łańcuszek (3 x 3)
1 potrójny kwadrat (3 x 3)
1 Tylne cztery (4 x 4)
1 kwadrat na cztery (4 x 4)
1 kwadrat na pięć (5 x 5)
1 kwadrat na pięć (5 x 5) 1 kwadrat na
sześć (6 x 6)
1 kwadrat sześciu (6 x 6) 1 kwadrat
siedmiu (7 x 7)
1 kwadrat siedmiu (7 x 7) 1 łańcuch ośmiu (8 x 8
) 1
kwadrat ośmiu (8 x 8)
1 łańcuch dziewięciu (9 x 9)
1 kwadrat po dziewięć (9 x 9)
1 łańcuch po dziesięć (10 x 10)
1 kwadrat po dziesięć (10 x 10)
1 zawieszenie, drewno: ok. 40 x 5 x 5 cm
koraliki plastikowe na drucie, śr.: ok. 7 mm
strzałki do kolorowych łańcuszków z kwadratami
10 pudełek akrylowych ok. 5 x 3 x 3 cm
z kolorowymi strzałkami dla identyfikacja krótkich sznurków pereł
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 4 dni
Zestaw Sensoryczny Dotykowy Montessori
Zestaw Sensoryczny Dotykowy Montessori
Intensywnie trenuj zmysł dotyku i promuj umiejętności motoryczne. Właśnie to reprezentują trzy materiały Montessori z ekonomii. Nawet w przedszkolu dzieci mogą z niego korzystać, aby bezpiecznie ćwiczyć wyczuwanie powierzchni. Jednocześnie uczą się je rozróżniać i inaczej nazywać. Ponadto zachęca się do umiejętności motorycznych. Razem materiały stanowią podstawę wszystkiego, co robi się rękami, np. pisanie, rękodzieło, budownictwo itp.
Zastosowanie, zalety, obszary zastosowania tego materiału Montessori:
- trenować rozwój zmysłu działania
- Promuj percepcję dotykową
- Przeprowadzaj eksperymenty na zmysł dotyku w przedszkolu
- Promuj koordynację wzrokowo-ruchową
- Materiał sensoryczny Montessori od 3 lat
Zakres materiału sensorycznego Montessori:
Tajemnicza torba
20 dużych drewnianych brył geometrycznych = 10 par, kostek np. 2,8 x 2,8 x 2,8 cm
21
kart pracy 4 karty z instrukcjami
2 torby ok. 30 x 40 cm ze sznurkiem
Tablice dotykowe szorstkie – gładkie
1 tablica dotykowa gładka (drewno) – szorstka (papier ścierny) 24 x 13,5 x 1 cm
1 tablica dotykowa z papierem ściernym, na przemian gładka i chropowata, ok. 24 x 13,5 x 1 cm
1 tablica dotykowa z papierem ściernym stopniowanym od gładkiego do chropowatego, ok. 24 x 13,5 x 1 cm
1 drewniane pudełko do przechowywania z pokrywką, ok. 26,5 cm x 16 cm x 4,5 cm
, pary tablic dotykowych
1 pudełko do przechowywania, drewno, ok. 17 x 14 x 7 cm
10 małych tabliczek dotykowych, drewno, ok. 13 x 9,5 cm
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 4 dni