Co Idzie w Parze Rozwój Kompetencji Matematycznych i Językowych
Co Idzie w Parze Rozwój Kompetencji Matematycznych i Językowych
Spójrz na arkusze tematyczne i porozmawiaj z małymi dziećmi o tym, co widzą. Spójrz także na karty z obrazkami i nazwij je. Wszystkie obrazy można znaleźć w arkuszach tematycznych. Dzieci uczą się znaczenia podstawowych słów i rozumieją je oraz używają we właściwym kontekście.
Arkusze tematyczne przedstawiają sytuacje, które odpowiadają doświadczeniom i zainteresowaniom malucha. Na przykład małe dzieci lubią patrzeć na to, co robią ich mama i tata. Znane tematy to: gotowanie, chodzenie spać, pranie/sprzątanie, chodzenie do przedszkola, zakupy spożywcze i zwierzęta.
Drewniane pudełko podzielone jest na 8 części, dzięki czemu można w nim również sortować karty obrazkowe.
Ta gra ma 2 cele uczenia się: umiejętności językowe i umiejętności matematyczne. Język ze względu na arkusze tematyczne, które można wykorzystać jako arkusze opowieści i karty z obrazkami, które można nazwać. Matematyka, ponieważ jest to gra, w której dzieci sortują karty z obrazkami według sytuacji i uczą się myśleć o zbieraniu danych.
Zawartość:
6 drewnianych kart tematycznych (14 x 14 cm)
36 drewnianych kart graficznych (7 x 7 cm)
ręczne
pudełko drewniane (33,5 x 22,5 x 7 cm)
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 4 dni
Cognito Nauka Orientacji Przestrzennej
Cognito Orientacja Przestrzenna
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 4 dni
Cognito Przeciwieństwa - Gra Skojarzeń
Cognito Przeciwieństwa - Gra Skojarzeń
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 4 dni
Cognito Skojarzenia Logiczne Myślenie
Cognito Skojarzenia Logiczne Myślenie
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 4 dni
Działania Matematyczne
CYFRY, LICZBY I DZIAŁANIA MATEMATYCZNE
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 4 dni
Gra Integracyjna TWISTER 135 X 210 CM
Gra Integracyjna TWISTER 135 X 210 CM
WIELKOFORMATOWA MEGA GRA, PLANSZA do gry ruchowej TWISTER o wymiarach 135 x 210 cm, to doskonała zabawa integracyjna, podczas której uczestnicy mają za zadanie rozegrać prawdziwą potyczkę na planszy.
Sędzia wyrzuca pierwszą kostkę i określa kończynę, która ma być położona na kolorze z rzutu drugą kostką. Zadaniem uczestników gry jest umieszczenie dłoni lub stopy na wskazanym przez sędziego kolorze pola.
Na dodatkowych ściankach kostek mamy NOWOŚĆ, po dwa elementy. To rodzaj Jokera, który umożliwia wybór przez gracza lewej lub prawej nogi albo ręki, a za pomocą drugiej kostki, koloru z wyrzuconej pary.
Gra ruchowa TWISTER, wyposażona jest w dwie kostki, wykonane z pianki i pokryte materiałem z nadrukami na ich ściankach, symbolizującymi odpowiednie polecenia.
Dzięki zastosowaniu wytrzymałego tworzywa łatwego do utrzymania w czystości (zabrudzone miejsca wystarczy przetrzeć wilgotną szmatką), PLANSZA doskonale nadaje się do zabawy zarówno w pomieszczeniach jako gra podłogowa, a także jako GRA PLENEROWA. Po zakończonej zabawie, plansza nie zajmuje dużo miejsca, ponieważ wystarczy zwinąć ją w rulon i wsunąć do kartonu.
Zabawa dedykowana jest dla dzieci w każdym wieku
Zestaw zawiera:
Plansza 135 x 210 cm
2 piankowe kostki 10x10x10 cm
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 4 dni
Kuchnia Czarownicy Gra Edukacyjna
Kuchnia Czarownicy Gra Edukacyjne
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 4 dni
Lokomotywa Labirynt Magnetyczny
Tor lokomotywy to zabawka zręcznościowa dla małych i dużych dzieci.
Zakręcony labirynt z magnetycznymi kuleczkami, zaprojektowano tak, by za każdym razem maluch odkrywał nowe możliwości zabawy. Do produktu dołączono magnetyczny pisak, który umożliwia przesuwanie znajdujących się w labiryncie kulek.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 4 dni
Mądry Budowniczy - Gra Edukacyjna
Mądry Budowniczy - Gra Edukacyjna
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 4 dni
Piesek Labirynt Magnetyczny
Piesek Labirynt Magnetyczny
Pomóż Pepe znaleźć drogę wzdłóż ścieżki!
Za pomocą magnetycznego rysika postaraj się przesuwać umieszczone za przezroczystą szybą kuleczki w odpowiednie miejsca.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 4 dni
Robaczki Labirynt Magnetyczny
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 4 dni
Szczęśliwa Farma Labirynt Magnetyczny
Szczęśliwa Farma Labirynt Magnetyczny
Wiek: + 24 miesiące Ilość elementów: 1 Ilość w opakowaniu zbiorczym: 6 Wymiary produktu: 25 x 25 x 2 cm Wymiary opakowania: 30 x 4 x 30 cm
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 4 dni
TABLICA SENSORYCZNA DIAMENTY KREATYWNOŚĆ WYOBRAŹNI
TABLICA SENSORYCZNA DIAMENTY KREATYWNOŚĆ WYOBRAŹNI
Ta gra to kolorowe i wizualne doświadczenie.
Przezroczyste wtyczki w 7 jasnych kolorach w połączeniu z płytką stykową zachęcają dzieci do podłączenia i eksperymentowania z kolorem i światłem.
Płytka stykowa pozwala dzieciom tworzyć różnorodne wzory.
Świetne ćwiczenie motoryczne i jednocześnie wyjątkowe przeżycie w połączeniu ze światłem (dziennym)!
Dzieci dokonują pierwszych doświadczeń w dziedzinie geometrii, kreatywności i wyobraźni.
Starsze dzieci mogą używać zwykłej siatki płytki do prototypowania, aby ustalać zadania, na przykład wypełniać co drugi rząd zatyczkami lub używać tylko określonych kolorów.
Od 2 lat. Treść/materiał:1 drewniana tablica perforowana z drewna brzozowego multiplex z 11 x 11 otworami, 126 kołków akrylowych w 7 kolorach, instrukcje.
Wymiary: wtyczka ok. 6,6 cm, Ø 2 cm, deska drewniana ok. 46 x 49 cm, grubość 18 mm.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 4 dni
Zoo Labirynt Magnetyczny
Zabawka wykonana z drewna, malowana farbami wodnymi.
Wymiary produktu: 40 x 34 x 2 cm
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 4 dni